making reagular2cooking regular2lovingliving regular2new reader3

Thursday, July 05, 2007

Hverdagsruten min - My everyday life route


Nå er det en måned siden jeg flyttet tilbake til Oslo. I løpet av den tiden har jeg gått frem og tilbake til jobb hver dag. Alltid den samme ruten. Jeg har rukket å bli glad i min morgen tur, luktene, og de små perlene som finnes på min vei. I dag vil jeg vise dere en av dem. Hva finnes på din hverdagsrute?


It's been a month since I moved back to Oslo. During this time I have been walking back and forth to work every day. Always the same route. I have become fond of my morning route, the smells and the small pearls tha are on my way to work. Today I want to show you one of them. What's on your daily route?

No comments:

Post a Comment

Thank you for letting me know you were here!